خرید اینترنتی فرش ماشینی

چند دقیقه مطالعه در مورد خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش ماشینی در عصر الکترونیک از بهترین و رایج ترین راه های کسب درآمد میباشد. خرید اینترنتی فرش ماشینی به دلایلی مانند: افزایش تعداد تولید کنندگان، بالا رفتن تولید و نیز رقابت بین آن ها، در میان خریداران فرش گسترش پیدا کرد و تولید کنندگان برای گذر از این تگنای رقابتی و بدست آوردن مشتری، اقدام به فروش اینترنتی فرش کردند. با ایجاد خرید اینترنتی، آن ها کار خرید را برای مشتریان خود آسان کردند و هم چنین با این کار از اقصی نقاط کشور متقاضی خرید فرش دارند. خریداران نیز برای راحتی و سهولت در امر خرید سریعا به خرید اینترنتی فرش روی آوردند. برای کاربران خرید از اینترنت بسیار آسان تر از خرید حضوری و رفت و آمد میان فروشگاه های فرش ماشینی می باشد. به طور کلی مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی این است که خریدار به جای اینکه به صورت حضوری به نمایشگاه ها و یا کارخانجات فرش برود و وقت و هزینه بالایی صرف این کار کند، به سایت فروشگاهی کارخانه مورد نظر مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود در سایت، از طریق اینترنت اقدام به خرید میکند. خریدار با این کار میتواند از تخفیف های ویژه خرید اینترنتی استفاده کند و هم چنین به طور رایگان فرش سفارشی خود را درب منزل تحویل بگیرد. این کار سبب صرفه جویی در اقتصاد خانواده میشود.
شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دلیل تخفیف برای خرید اینترنتی چیست؟ پاسخ این سوال این است که، شما زمانی که خرید اینترنتی فرش از کارخانه را انجام میدهید مانند این است که قیمت فرش مورد نظر همان قیمت خرید مستقیم فرش از کارخانه میباشد و پای واسطه ای در میان نیست.  
مقاله مرتبط: انواع فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی یعنی استفاده از بستر اینترنت و بر پا کردن یک فروشگاه مجازی، ارائه ی محصولات در سایت و معرفی کالای خود به صورت آنلاین. یکی از هزاران مزیت فروشگاه اینترنتی این است که محصول خریداری شده خود را میتوانید درب منزل تحویل بگیرید و دیگر نیاز نیست که در ترافیک و شلوغی وقت خود را هدر بدهید.

خرید اینترنتی فرش در چه بازه زمانی رونق گرفت؟

اولین بار در سال 1991 بود که خرید و فروش اینترنتی پایه گذاری شد و کسب و کار الکترونیکی به وجود آمد. در ایران اما حدود یک دهه میباشد که خرید اینترنتی رونق گرفته است. یکی از قطب هایی که در این زمینه فعالیت زیادی داشته اند، شرکت های تولید کننده فرش ماشینی هستند. امروزه خرید اینترنتی فرش ماشینی و به طور کلی خرید از اینترنت روبه افزایش میباشد. خرید و فروش اینترنتی فرش ماشینی بدین صورت است که، فروشنده کلیه مشخصات محصولات تولیدی خود را به صورت مجازی در اختیار کاربران خود می گذارد، و خریدار فرش میتواند با مراجعه به سایت فروشگاهی و مطالعه مشخصات کالا و مقایسه آن با دیگر کالاها، اقدام به ثبت سفارش خود از طریق اینترنت کرده و سپس میتواند به وسیله درگاه های بانکی، مبلغ کالا را پرداخت کند. روش دیگری نیز برای پرداخت وجود دارد و این است که، هنگامی که مشتری کالای خود را درب منزل تحویل گرفت، پرداخت را به صورت نقدی انجام میدهد.

خرید اینترنتی فرش ماشینی چه مزایایی دارد؟

1- خرید اینترنتی فرش ماشینی این امکان را به شما میدهد که از هر کجا و هر برندی که دوست دارید و فکر می کنید که بهترین فرش ها را ارائه می دهد خرید خود را انجام دهید. همه می دانند بهترین فرش ها در شهر کاشان تولید می شود. فرش ماشینی کاشان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا به یک برند تبدیل شده است. به گونه ای که هر تولید کننده برای دادن اعتبار به کار خود و فروش بیشتر نام کاشان را در ادامه نام محصولات خود می آورد. خریداران در هر جای دنیا که باشند می توانند از طریق اینترنت به خرید فرش اقدام نمایند و کسانی که امکان رفت و آمد به شهر کاشان و خرید حضوری فرش را ندارند می توانند با اینترنت و از طریق فروشگاه های اینترنتی برند مورد نظر و محصولات مورد پسند خود را جست و جو کرده و آن را از طریق اینترنت سفارش دهند. خرید اینترنتی فرش ماشینی امکان خرید فرش با کیفیت و مرغوب از کاشان را در اختیار همگان قرار میدهد.
2- در فروشگاه های اینترنتی به صورت شبانه روزی امکان خرید اینترنتی فرش ماشینی موجود است.
3- خریداران می توانند بدون محدودیت ساعت ها در فروشگاه های اینترنتی وقت صرف کنند و محصولات آن را تماشا کنند.
4- امکان مقایسه محصولات وجود دارد. 
5- فروشگاه های  اینترنتی هیچ گونه محدودیت ظرفیت مراجعه کننده ندارد.
6- هزینه های جانبی خرید برای خریدار مانند هزینه رفت و آمد، خورد و خوراک و اسکان و ... کاهش میابد. و برای فروشنده نیز هزینه هایی مانند: اجاره محل، دکور، انباری و... حذف میشود و با این کار فروشنده محصولاتش را به قیمت مناسب عرضه میکند. 
7- شما میتوانید خرید اینترنتی خود را به صورت مستقیم و با قیمتی که در کارخانه عرضه میشود، تحویل بگیرید.
8- فرش خریداری شده را می توانید بعد از سفارش اینترنتی درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش ماشینی و دغدغه های آن

خرید اینترنتی فرش ماشینی علاوه بر سادگی خرید، دغدغه هایی برای شما ایجاد می کند، که برای شما بازگو می کنیم. با وجود اینکه در طراحی فروشگاه های اینترنتی برای خرید و فروش اینترنتی فرش ماشینی، مزیت هایی وجود دارد، یکسری دغدغه هایی نیز وجود دارد که در ادامه به این مسائل میپردازیم. 
یکی از مشکلات موجود در خرید اینترنتی فرش این است که امکان بررسی کالا از نزدیک وجود ندارد. شما تنها می توانید از طریق مجازی بررسی و در نهایت اعتماد کنید. البته جای نگرانی نیست و شما وقتی فرش ماشینی را از روی اطلاعات ذکر شده در فروشگاه اینترنتی خریداری می نمایید، اگرمشخصات محصول با آن چیزی که در سایت معرفی شده بود تفاوت داشت. شما میتوانید کالا رو مرجوع کنید. اکثر فروشگاه های اینترنتی امکان مرجوع شدن کالا را دارند ولی باز هم قبل از خرید حتما دقت کنید که فروشگاه مورد نظر این امکان را برای مشتری قرار داده است یاخیر. اگر در فروشگاهی این امکان را برای شما قائل نبود باز جای نگرانی نیست و شما می توانید از طریق مراجع قانونی شکایت کنید و پس از بررسی شکایت، فرش ماشینی مورد انتخاب شما و یا مبلغ پرداخت شده به شما عودت داده میشود.
یکی دیگر از مشکلات خرید اینترنتی فرش ماشینی که افراد با آن مواجه هستند این است که وقتی شما از طریق اینترنت اقدام به خرید فرش ماشینی می کنید، همان لحظه امکان استفاده ازآن وجود ندارد، و شما باید مدتی صبر کنید تا فرش ماشینی خریداری شده خودتان را دریافت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. در اینجا می توان به کلاهبرداری های اینترنتی اشاره کرد. شما باید با مراجعه به سایت هایی که از نظر امنیت، موفق به کسب نشان اینماد هستند، خرید خود را انجام دهید. خرید اینترنتی فرش ماشینی از سایتی که دارای نشان اینماد یا امنیت اینترنتی است دارای اعتبار می باشد.

چرا خرید اینترنتی فرش ماشینی

تا به حال چیزی در مورد خرید مستقیم فرش یا کالا شنیده اید؟ آیا در مورد خرید به قیمت درب کارخانه چیزی به گوش تان خورده است؟ یکی از فاکتورهای کلیدی در خرید فرش ماشینی حذف شدن واسطه های بین خریدار و فروشنده است. که در این صورت سود دلال ها حذف شده و شما می توانید فرش ماشینی را به قیمت تمام شده کارخانه تهیه نمایید. این نکته یکی ازمزیت های فروش اینترنتی فرش ماشینی است که باعث استقبال خریداران از خرید اینترنتی فرش ماشینی، به وسیله فروشگاه های بزرگ اینترنتی میشود.

نظرات کاربران

کد امنیتی

  • به نظرم با توجه به تکمیل بودن سایت مدرن فرش ، اینترنتی فرش موردنظرم رو ازاین سایت بخرم بیشتر میارزه

  • اینکه امکان خرید بصورت اینترنتی در زمینه فرش فراهم شده خیلی خوبه !