خرید بی واسطه فرش

خرید بی واسطه فرش 

خرید مستقیم فرش از کارخانه یک نوع روش خرید و فروش کالاست که بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی به خریدار نهایی صورت میگیرد.

در این مطلب سعی شده است که در مورد مزایای خرید مستقیم فرش صحبت شود. 

مقاله مرتبط : خرید اینترنتی فرش از کارخانه 

خرید مستقیم فرش یکی از روش هایی است که با کوتاه کردن دست دلالان و حذف واسطه ها باعث سود بیشتر تولید کننده و خریدار فرش ماشینی میشود .

لازم به ذکر است ، خرید مستقیم فرش اگر بدون اگاهی و تحقیق انجام شود ،هیچ گونه سودی برای خریدار نخواهد داشت و قبل از خرید فرش تان، از ان کارخانه باید از کیفیت محصول اگاه باشید .زیرا خرید یک محصول بی کیفیت از فروشگاه یا خرید مستقیم از کارخانه هیچ فرقی ندارد.

 

 

چرا خرید مستقیم فرش بهتر از خرید و فروش معمولی است ؟

علت اینکه خرید مستقیم فرش باعث سود بیشتر خریدار میشود این است که ،شما اگر همان محصول را از فروشگاه بخرید ،دارید ان محصول را از چند واسطه خریداری میکنید .به گونه ای که یک فرش ماشینی اگر برای یک تولید کننده a تومان تمام شود انرا به مقدار b میفروشند تا مقداری سود حاصل از بافت ان را به دست اورند .وقتی حجره دار یا نمایشگاه دار ان را از کارخانه دار میخرد ،فرش ماشینی را به مقدار b+c میقروشد .زیرا این خریدار یا واسطه نیز از فروش این محصول ،میخواهد به سود برسد .

پس همانطور که ملاحظه کردید ،خرید مستقیم فرش بسیار مقرون به صرفه تر است .

 

 

 

مزایای خرید مستقیم فرش برای مشتری نهایی

امکان بازدید از شرکت و کارخانه و اطمینان از وجود خارجی این برند و نحوه ی کار انها

مشاوره در مورد مجاب کردن مشتری در یک محیط دوستانه و در محیط شرکت صورت میگیرد .

در صورت خرید مستقیم فرش ازکارخانه ی مربوطه ،امکان دریافت محصول درب منزل وچود دارد .

این محصول تحت حمایت چند ساله شرکت تولیدی قرار دارد .و از انجایی که تولید کننده میداند این محصول را با چه کیفیتی تولید کرده میتواند به شما بگوید تا چند سال برای شما کار میکند ،و به شما برگه گارانتی میدهد که در صورت خرابی این محصول انرا دریافت کرده و یک محصول دیگر به شما تحویل میدهد .پس در خرید مستقیم فرش حق باز پس دادن کالا در یک بازه ی زمانی مشخص شده وجود دارد .

تماس مستقیم با فروشنده میسر است .

در خرید مستقیم فرش خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد .

 

 

 

مزایای خرید مستقیم فرش برای شرکت های تولید کننده

این روش ،موثرترین روش جذب مشتری و ورود به بازار برای تولید کنندگان میباشد .

و هم چنین خرید مستقیم فرش، این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم میکند که ،محصولات و خدمات جدید با کمترین هزینه صورت گیرد .

نیاز به سرمایه گذاری زیاد در هنگام ورود به بازار این کسب و کار برای راه اندازی شعب متعدد وجود ندارد .

در خرید مستقیم فرش ،قابلیت راه اندازی کسب و کارهای جدید با حداقل هزینه برای بازاریابی محصول و توزیع محصولات تولیدی وجود دارد.

 

محصولات تولیدی کارخانه به راحتی و بدون هزینه تبلغات معرفی شده و به فروش میرسد .

 

خرید مستقیم فرش به دلیل فرصت های اشتغالی که ایجاد میکند باعث اشتغال زایی کم هزینه تر میشود .و همچنین یک کانال توزیع جدا برای خرده فروشی های بزرگ ایجاد میکند .

حتی معلولین هم با فروش مستقیم بدون واسطه شاغل میشوند .و میتوانند با تبلیغ و بازاریابی برای خرید مستقیم فرش از کارخانه ی تولیدی هم محصولات را به فروش برسانند و هم اینکه دراین میان به دلیل تبلیغ و بازاریابی اینترنتی به سود برسند .

 

 

 

قیمت های بهتر محصول

امروزه مردم علاقه ی خاصی به خرید اینترنتی پیدا کرده اند .زیرا انها برند های خوب و مشهور را شناخته اند و میخواهند بدون واسطه از انها خرید کنند .

مثلا کسی که میخواهد منزل جدید خود را بچیند ،انرژی زیادی را باید برای تهیه و ست کردن وسایل منزلش خرج کند ،و به این خاطر نمیتواند برای خرید و دیدن همه ی وسایل مورنیازش ،سرگردان بازار شود .مثلا برای خرید فرش باید اول بداند چه برند ی مناسب است ،سپس فرش ماشینی خود را انتخاب کند و ببیند میتواند از پس هزینه های ان بر بیاید یانه ؟

 

شاید ترجیح دهد برای ارزان تر تمام شدن قیمت از امکان خرید مستقیم فرش استفاده کند.حال به این موضوع میپردازیم که ایا همه میتوانند به درب کارخانه رفته و مستقیما خریدشان را انجام دهند ؟

خیر . این وقت و اگاهی وجود ندارد که تمامی افراد در اقصی نقاط کشور به محل مربوطه رفته و خرید خودشان را از انجا انجام دهند .پس کارخانجات تولیدی فرش ماشینی به صورت اینترنتی این امکان را فراهم کرده اند که ،مشتریان به راحتی و از طریق اینترنت ،به امکان خرید مستقیم فرش دست یابند .

 

 

 

تنوع محصولات و پیدا کردن مورد نظر خود

در فروشگاه اینترنتی شما این امکان را دارید که در یک زمان کوتاه تمام محصولات تولیدی کارخانه را دیده و از میان انها ان محصول که از نظر شما بهتر و دارای قیمت مناسب تر است را برگزینید.

خرید اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد و میتوان از هر کجای جهان خرید خود را انجام داد .

 

 

 

هزینه کمتر ،رضایت بیشتر

در خرید معمولی شما هزینه ی بیشتری را پرداخت خواهید کرد و این هزینه شامل هزینه های رفت وامد ،خورد و خوراک و پرداخت هزینه های زیادی برای پارک هزینه نقلیه خود خواهید شد .و مسلما شما با یک بار مراجعه به یک نمایشگاه قادر نخواهید بود که ،خرید خود را انجام دهید و ترجیح می دهید تمام ان جاهایی که احتمال میدهید محصول شما را دارند مشاهده کنید و فرش ماشینی تان را انتخاب کنید .پس این هزینه ها را در چند ضرب کنید .

پس همانطور که ملاحظه میکنید ،خرید مستقیم فرش باعث صرفه جویی در هزینه های شما میگردد .

 

 

 

امکان مقایسه فرش های ماشینی

در طراحی سایت های اینترنتی قابلیت مقایسه محصولات گنجانده شده است .و همچنین سایت های فروشگاهی این امکان را برای کاربران قرار داده است که نظراتشان را در پایین هر محصول درج کنند به همین دلیل اگر در سایت مربوطه ، طریق خرید مستقیم فرش را برای خرید محصول خود انتخاب کنید ،امکان استفاده از تجربیات تمام کاربران را خواهید داشت .شاید در این بین نظری را بخوانید که باعث راهنمایی شما در خرید و گرفتن تصمیم بهتر شود .

 

 

 

عدم وجود شلوغی جمعیت و ازدحام هنگام خرید

به یکی از مهم ترین مزیت های خرید مستقیم فرش رسیدیم .

خرید معمولی اکثر مواقع بسیار خسته کننده است .زیرا شما یک وقت محدودی را برای خرید فرش ماشینی خود تعیین میکنید و قسمت عمده ای از ان را در ترافیک هدر داده و برای دیدن فرش های ماشینی عجله خواهید کرد.اگر جای پارک بیابید !!!!!

به هرحال در خرید اینترنتی این مشکل به وجود نخواهد امد .و در خرید مستقیم فرش این مشکلات ،شکلات خواهد شد .

 

 

 

در صورت نپسندیدن محصول مجبور به خرید نخواهید شد .

در حین خرید های متفاوت خود متوجه این مطلب شده اید که ،گاهی اوقات به دلیل مهارت سخنوری بالای فروشنده شما ،دیگر نمیتوانید نه بگویید و احساس میکنید زشت است اگر ازاین مغازه دار خرید نکنید.و یا اینکه شما دوست دارید وارد فروشگاه بشوید و به راحتی تمام محصولات را هر مقدار و زمانی که میخواهید مشاهده کرده و انها را در ذهن خود مشاهده کنید .اما دخالت های فروشنده و حرف زدن ها و راهنمایی های او باعث معذب شدن شما میشود .

و یا اینکه علی رغم راهنمایی ها و وقت صرف کردن فروشنده برای شما ،نمیخواهید فرش بخرید اما حس عذاب وجدان پیدا کرده و تا مدت ها احساس شرمندگی میکنید .

علی رغم تکرار این مطلب ،باید بگویم ،خرید مستقیم فرش از طریق اینترنت بهترین گزینه برای پایان دادن به این احساس بد خواهد بود .

 

 

 

در کل

همانطور که مشاهده کردید ،دلایل بسیار زیادی برای خرید مستقیم فرش و خرید اینترنتی وجود دارد .و اگر شما ،مشتری خرید فرش ماشینی یا تولید کننده ی فرش ماشینی هستید ،گزینه ی خرید مستقیم فرش را به سایر گزینه های خرید و کسب و کار خود اضافه کنید .

نظرات کاربران

کد امنیتی