خرید فرش جهیزیه

خرید فرش جهیزیه

خیلی از افراد خرید فرش را به مرحله آخر تصمیم گیری شان موکول می کنند. اگر انتخاب خرید فرش جهیزیه تان، فرش ماشینی است، همین که وارد بازار فرش ماشینی شدید و انواع فرش ماشینی  را مشاهده کردید آن قدر گیج می شوید که دیگر به آسانی قادر به انتخاب نخواهید بود. برای هر سبک دکوراسیونی که مد نظرتان است باید ابتدا به خرید فرش جهیزیه تان، فکر کنید. سبک طرح و رنگ فرش جهیزیه، باید طبق سلیقه تان باشد و ابتدا هر چقدر می خواهید بگردید تا فرش مورد نظر خود را با همان قیمتی که مد نظر دارید بیابید.

خرید جهیزیه به طور آگاهانه

به طور حتم یکی از سخت ترین کارهایی که هر خانواده و هر عروس و دامادی در برهه ای از زندگی شان با آن روبرو می شوند، خرید جهیزیه است. به خصوص امروزه که همه چیز تحت تاثیر دلار قرار دارد و بازار سردی خاصی به خودش گرفته و به راحتی نمی توان یک جنس را خریداری کرد .حالا به این مسئله فکر کنید که خرید جهیزیه امروزه چه کار سخت و طاقت فرسایی است!!!!

مقاله مرتبط: لیست قیمت فرش 

خرید فرش جهیزیه

طراحان دکوراسیون انتخاب فرش جهیزیه را اعم از فرش ماشینی یا فرش دستباف را ابتدا شروع می کنند زیرا با انتخاب آن، بیس دکوراسیون و هارمونی رنگ در انتخاب سایر وسایل منزل رعایت و انتخاب می گردد و انتخاب فرش جهیزیه، بنا به تجربه، حدودا چند ماه طول می کشد. اگر ابتدا وسایل خود را انتخاب کنید و بعد به خرید فرش جهیزیه بپردازید، به سختی خواهید توانست فرش مورد نظر خود را پیدا کنید تا به کل وسایل شما بیاید. اما اگر ابتدا فرش ماشینی یا دستباف خود را انتخاب کنید می توانید با توجه به رنگ های به کار رفته در آن سایر وسایلی مثل پرده، مبل و رنگ های مکمل خانه را انتخاب کنید و در نهایت دکوری هماهنگ و متناسب داشته باشید و خرید جهیزیه تان هماهنگ تر خواهد بود.شاید آنقدری که خرید پرده و مبلمان برایتان اهمیت دارد خرید فرش جهیزیه، برایتان حائز اهمیت نباشد. اما بهتر است بدانید فرش جهیزیه نقش بسیار پر رنگی در شکل دادن و اثر بخشی به فضای منزل دارد. فرش های کوچک، خانه را از آنچه هست کوچکتر نشان می دهند. کارشناسان دکوراسیون معتقدند فرش منزل باید به گونه ای باشد که کف منزل را تا حداقل پایه های جلو مبل ها بپوشاند. در اتاق خواب نیز فرش اتاق خواب تان باید به گونه ای باشد که وقتی بیدار شده و از تخت خود پایین می آیید پای خود را روی فرش بگذارید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از فرش های کوچک، از یک فرش بزرگ استفاده کنند، شاید دلیل آن هزینه کمتر باشد اما طراحان دکوراسیون استاد روی هم چیدن فرش ها هستند. بهتر است برای زیبایی خانه خود و خرید جهیزیه زیباتر، یک فرش کنفی بزرگ به رنگ خنثی بخرید و فرش طرح دار را روی آن قرار دهید. این روش نه تنها زیبایی خانه را دو برابر می کند بلکه هنگام کثیفی فرش ها، راحت تر می توانید آنها را جابه جا کنید و بشورید. از این که فضاهای خالی کف خانه مانند لبه دیوارها را خالی بگذارید، نترسید. وجود فضای خالی، خانه شما را بزرگ تر و زیباتر نشان می دهد. چیدن، تزیین منزل و خرید جهیزیه ی خاص و زیبا، نمایانگر هنر و سلیقه ی هر شخص است. در هنگام خرید جهیزیه تان عجله نکنید و فکر نکنید هر چه یک عمر به آن احتیاج دارید و ندارید را باید در هنگام خرید جهیزیه اطرافتان جمع کرده و آن را تهیه کنید. در هنگام خرید جهیزیه به این نکته دقت کنید که، وسایل همه نباید یک تم رنگی داشته باشد. مثلا مبل و فرش و پرده همه قهوه ای و یا هر رنگ دیگری باشد. باید خلاقیت داشت، مکمل های رنگی را شناخت و از آن ها با هنرمندی در جهت انتخاب وسایل خود کمک گرفت. بسیاری از سایت ها هستند که در مورد چیدمان منزل، فرش جهیزیه و یا در مورد چیدمان دکوراسیون، اطلاعات  خوبی در اختیار شما می گذارند که می توانید در خرید فرش جهیزیه، خرید وسایل خود و یا چیدمان دکورتان از آن استفاده کنید. 

از کجا و چگونه برای خرید جهیزیه اقدام کنیم؟

شروع زندگی آن قدر هزینه بر میدارد که، آدم به این فکر می افتد که خرید جهیزیه اش را با خرید کالاهای گران قیمت شروع کند یا اینکه از خرید اقلام ریز تر شروع کند؟پیشنهاد ما به شما این است که، قبل از خرید جهیزیه تان، ابتدا کمی مطالعه کنید و هم چنین سبک های مختلف دکوراسیون را در قالب عکس های مختلف بشناسید و ببینید، سپس هر سبک دکوری را که دوست دارید را انتخاب کنید و با توجه به وسایلی که در آن دیده می شود، به انتخاب وسایل منزلتان بپردازید. اگر نمی توانید نقدا تمام خرید جهیزیه تان را انجام دهید، نا امید نشوید برای این کار بهتر است به دنبال فروشگاه هایی باشید که به صورت اقساطی کار می کنند و شما می توانید به صورت قسطی جهیزیه تان را تهیه کنید. از کسانی که تجربه خرید جهیزیه دارند کمک بگیرید و از اشتباهات و یا تجربیات آن ها بهره بگیرید. اگر چنین کسی را در اطرافتان نداشتید، بهتر است به اینترنت سری بزنید و انواع مقالات در مورد خرید جهیزیه و یا خرید فرش جهیزیه را که خرید سختی است، مطالعه کنید و نظرات کاربران در زیر مطالب را بخوانید و از زوایای مختلف موضوع را مورد بررسی قرار دهید.

خرید فرش

فرش یکی از عناصر قدرتمند در هر منزلی به حساب می آید و خانه بدون فرش، تکمیل نمی شود. هر کس با هر فرهنگی، برای روح بخشیدن به منزل خود و زیباتر کردن آن، منزلش را مفروش می کند. فرش در منزل بسیار جلب توجه می کند و سایر وسایل منزل را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. پس در هنگام خرید جهیزیه تان، به مقوله خرید فرش جهیزیه بهای بیشتری دهید و با توجه به سبک دکوراسیون تان و رنگ انتخابی غالب در منزل، فرش مناسب تری را برای اتاق خود انتخاب کنید. با وجود این همه فروشگاه و تولید کننده ی فرش، خرید فرش جهیزیه یکی از سخت ترین خرید هایی است که می شود انجام داد. هم از نظر طرح، نقش و هم از نظر قیمت و پیدا کردن یک فرش خوب. مدرن فرش با ایجاد امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه، و با حذف دست دلالان، فرش را با قیمت مناسب تولید و به دست خریداران می رساند.

اندازه و ابعاد فرش

اگر منزلتان کوچک است، از فرش های روشن و در قطع کوچک استفاده کنید. اگر منزلتان بزرگ است بهتر است از رنگ های پرتر و تیره تر استفاده کنید و باز این بستگی به خود شما دارد که، میخواهید منزلتان بزرگتر به نظر برسد و یا کوچکتر؟ هنگام خرید فرش جهیزیه تان، حتما به این موضوع برخورده اید که، فرش ها در انواع سایز های مختلف بافته می شوند و شما مجبور نیستید که فرش 12 متری و 9 متری خریداری کنید، می توانید از انواع قالیچه های شیک که به صورت تکی به فروش می رسند نیز استفاده کنید. فرش تاثیر به سزایی در زیباتر نشان دادن منزل دارد پس اجازه بدهید که فرش جهیزیه تان در خانه، رخ بنمایدو خودش و طرح و رنگ زیبایش را نشان دهد. 

خرید اینترنتی فرش

لازم نیست با این همه رفت و آمد ی که در خرید جهیزیه تان دارید، برای خرید فرش جهیزیه تان هم راه بیافتید و بازار و فروشگاه ها را، زیر و رو کنید شما می توانید به فروشکاه های اینترنتی فروش فرش مراجعه کرده و به خرید فرش جهیزیه بپردازید و از مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی بهره بگیرید. در سایت مدرن فرش مطالب جالب توجه ای در زمینه دکوراسیون و خرید فرش جهیزیه یا چیدمان منزل در زمینه های مختلف و حوزه تخصصی فرش ارائه می شود که مطالعه آن خالی از لطف نیست. 

 

نظرات کاربران

کد امنیتی

  • مطالب سایتتون هم عالیه

  • ممنون از شما دوست عزیز

  • این مطلبتون خیلی به کار من اومد، بازم از این سبک مطالب بزارید. ممنون

  • با سلام. مطالب سایتتون خیلی خوبه و کمک میکنه به تصمیم گیری در خرید فرش و اطلاعات خوبی را بهمون میده. متشکرم ازتون

  • با سلام سایتتون خیلی منبع خوبیه برای بدست آوردن مطالب جدید و مفید در مورد فرش واقعا از سایتتون استفاده کردم و تشکر میکنم که اینقدر کار را برای ما آسان کرده اید. حتما برای خرید فرش شما را انتخاب میکنم و همچنین به دوستان و آشنایان معرفی میکنم تا از مدرن فرش استفاده کنند.