سه شنبه 06، آبان 1399
تقدیر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از رئیس مرکز ملی فرش ایران

تقدیر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از رئیس مرکز ملی فرش ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از خدمات و همکاری های مرکز ملی فرش ایران در رفع مشکلات فعالان عرصه فرش دستباف و برنامه ریزی در جهت توسعه و گسترش فعالیت این هنر اصیل و ماندگار با ارسال نامه ای تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، در متن تقدیر نامه ارسالی از سوی محمد امید خطاب به فرح ناز رافع «رئیس مرکز ملی فرش ایران» آمده است: هنر صنعت فرش دستباف به عنوان یکی از اصیل ترین مهارتهای ایرانیان از دیرباز نقش مهمی در معیشت مردم ایران و بالاخص روستاییان و عشایر داشته است.

این مهم امروز به عنوان بومی ترین تولید ملی با کمترین وابستگی خارجی سهم مهمی در صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده و جایگاه ویژه ای در اشتغال و اقتصاد روستاییان ایفا می کند.

با عنایت به اهتمام دولت تدبیر و امید به امر اشتغال و اقتصاد روستاییان و اهمیت و اولویت رسته فرش در برنامه های اشتغال روستایی، آن مرکز همراهی مسئولانه و اثربخشی در تحقق اهداف مورد نظر داشته است که لازم می‌دانم از همکاری ها و تلاش مجدانه سرکار عالی و همکاران محترم در رفع مشکلات فعالان عرصه فرش دستباف و همچنین برنامه ریزی در جهت توسعه و گسترش پهنه فعالیت این هنر اصیل و ماندگار، صمیمانه قدردانی نمایم.

منبع خبر: مرکز ملی فرش ایران

 

نظرات کاربران

کد امنیتی