خرید فرش کاشان

خرید فرش کاشان

فرش کاشان یکی از برندهای ایران است. هر شهری به محصولی شهره است. و شهرستان کاشان نیز قطب فرش ماشینی است. و هر کس به دنبال فرش مرغوب است، مشتاق خرید فرش کاشان است و ترجیح می دهد، فرش خود را از جایی تامین کند که بی رقیب بوده و با آن مقداری که هزینه می کند بهترین خود را خرید کند.

فرش ماشینی کاشان امروزه به پیشرفت چشم گیری در صنعت نساجی و ارتقا کیفیت محصولات رسیده است. و این کسب و کار توانسته به جایگاه ویژه ای برساند. شهر کاشان اولین شهری بود که در ادامه ی فرش کاشان از نوع دستباف به تولید فرش کاشان از نوع ماشینی آن کرد.

هستند کسانی که از سراسر جهان و ایران برای خرید فرش کاشان به دنبال فروشگاهی مناسب هستند تا خرید خود را از آنجا انجام دهند.

هنگام خرید فرش کاشان به این نکات توجه کنید

شما قبل از خرید باید محدوده و حوزه ی خرید خود را مشخص کنید و در کنار آن به نکاتی که خدمت شما عرض می گردد عمل کنید. از جمله رنج قیمتی ای که می خواهید برای خرید فرش خود اختصاص دهید. این فرش را برای کدام قسمت منزل خود با چه کاربری و چه مساحتی می خواهید تهیه کنید؟ سبک دکوارسیون شما چگونه است؟

1- مثلا اینکه شما قصد خرید فرش کاشان برای اتاق پذیرایی خود دارید، پس باید به دنبال یک فرش خوب و ماندگار با ظاهر و رنگی زیبا باشید. از میان فرش های ماشینی 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه با توجه به هدف و مبلغی که در نظر دارید می توانید، به خرید فرش مورد نظر خود بپردازید.

2- مثلا اگر دوست دارید فرشتان دارای جلوه و نقشه و ظرافت بالایی باشد، باید مبلغ بیشتری برای فرش خود در نظر گرفته و فرش ماشینی 1200 شانه تهیه کنید. اما اگر قیمت فرش برایتان مهم است و ظرافت نقشه برایتان چندان اهمیتی ندارد میتوانید با مبلغی کمتر از 1200 و 1000 شانه ، فرش ماشینی 700 شانه تهیه کنید.

3- اگر اتاق شما کمی از 12 متر کمتر است ، بهتر است که فرشی کوچکتر از اتاق خود انتخاب کنید. تا فرش تان تا نخورده و از بین نرود .و اصولا از نظر دکوراسیون نیز بهتر است اگر منزل شما با سرامیک و هر چیز غیر از موزاییک فرش شده است فرشتان را کوچکتر از اتاق تهیه کرده تا اطراف آن خالی بماند. و اگر سلیقه ی شما نیست ، سلیقه ی شما به قوانین دکوراسیون مقدم تر است.

4- اما اتاق خواب محل آرامش و استراحت که از رفت و آمد کمتری برخوردار است اگر از یک فرش ماشینی با تراکم کمتر و با قیمت کمتر برای مفروش کردن آن استفاده شود، ایرادی ندارد.زیرا به دلیل رفت و آمد کمتری که در آنجا می شود، فرش تان کمتر از جلوه و رنگ می افتد.

5- مورد دیگری که هنگام خرید فرش کاشان باید مورد توجه قرار دهید ، رنگ فرش شماست. اگر بچه ی کوچکی دارید و در جایی زندگی می کنید که احتمال کثیفی و زود به زود کثیف شدن فرش شما وجود دارد بهتر است که از یک فرش شلوغ که لک ها و دوده ها را به راحتی نمایان نمی کند استفاده کنید.

6- آخرین نکته ای که دوست دارم در اینجا با شما درمیان بگذارم. خرید از یک فروشگاه معتبر است. زیرا فرش کاشان فرشی شناخته شده است و ممکن است سودجویان زیر سایه ی این نام، به فروش فرشی غیر مناسب و غیر مرغوب بپردازند که شما اگر قبل از خرید تحقیق کنید، احتمال خطای تان پایین آمده و خرید از یک فروشگاه معتبر اطمینان همیشگی و ضمانت قابل قبولی را برای شما به ارمغان می آورد.

چرا فرش کاشان خوب است؟

چیزی که افراد هنگام خرید فرش به آن احتیاج دارند تنوع فرش ماشینی است. زیرا سلیقه ها متفاوت است و به تبع آن، افراد دکوراسیون های متفاوت داشته و دوست دارند فرش خود را با آن ست کنند. به همین دلیل در دنیای فرش یا بدون اغراق بگویم شهر فرش، انواع فرش ماشینی با جنس، شانه و تراکم و طرح و رنگ مختلف ، میتوانید فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

هر جنس و کالایی اگر در جایی عرضه شود که به طور تخصصی به آن مشغول هستند ، افراد را از لحاظ دستیابی به انواع آن محصول و انتخاب درست میان آنها ، قانع می کند.

به دلیل سبقه ی طولانی کاشان در بافت فرش ماشینی ، امروزه کارخانجات تولیدی فرش ماشینی در کاشان با استفاده از بهترین دستگاه های روز و بهترین الیاف ، و زیباترین نقش ها در حال رقابت با هم هستند و این نتیجه ای جز رضایت مشتری نخواهد داشت.

قیمت فرش ماشینی و عوامل تاثیر گذار بر آن

یکی از تعیین کننده ترین عاملی که باعث فروش یک محصول می شود قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت کالاست. از جمله محبوبیتی که فرش کاشان نسبت به سایر فرش ها دارد این است که به دلیل رقابت بسیار بالای بین انبوه تولید کنندگان این شهر ، قیمت مناسبی برای محصولات این شهر گذاشته می شود.

که در قیمت فرش ماشینی عامل نوع یا روش خرید نیز موثر است. روش هایی که می توان به خرید فرش کاشان پرداخت ، این است که به صورت حضوری به فروشگاه های عرضه فرش مراجعه کرده یا اینکه از روش خرید اینترنتی فرش ماشینی استفاده کنیم.

در خرید اینترنتی فرش ماشینی ، قیمت محصولات به صورت مناسب تری ارائه می گردد. فروشندگان به دلیل اینکه دست دلالان را از کوتاه کرده و به طور مستقیم محصولات خود را عرضه می کنند، قیمتی به مراتب کمتر از آنچه توسط دلالان ارائه می شود برای خریدار در نظر می گیرند.

به طور کلی از جمله عواملی که قیمت یک فرش را تعیین می کند به شرح زیر است:

تعداد شانه و تراکم فرش، ماشین بافت و به روز بودن آن ، تعداد رنگ، ابعاد و .....

کیفیت و مرغوبیت فرش ماشینی کاشان

کیفیت فرش کاشان را نخ مورد استفاده در بافت آن و خوب بودن دستگاه بافت آن تحت تاثیر قرار می دهد. هر چه الیاف مرغوب تر باشد ، نتیجه ی تولید، کیفیت هر چه بیشتر محصول می شود.و هر چه دستگاه بافت به روزتر و تکنولوژی روز دنیا باشد در بافت فرش کمتر خطا رخ داده و رنگ و طرح و تمیزی فرش بیشتر نمایان خواهد شد.

امیدوارم این مقاله به شما در جهت خرید فرش کاشان کمک نماید.

 

نظرات کاربران

کد امنیتی