راهنمای کامل خرید پادری

راهنمای کامل خرید پادری

اکثر افراد در هنگام خرید فرش، خرید پادری را نیز در اولویت خود قرار می دهند زیرا استفاده از پادری علاوه بر زیبا ساختن خانه، نقش موثری در حفظ تمیزی منزل دارد. قبل از خرید پادری ابتدا باید مکان مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید زیرا برای هر مکان پادری های وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به طور مثال پادری حمام با پادری جلوی درب ورودی خانه تفاوت دارد. ما در این مقاله مکان های مناسب برای انداختن پادری، انواع آن و ویژگی های یک پادری خوب را برای شما شرح می دهیم تا در هنگام خرید بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

مکان های مناسب برای انداختن پادری

1- درب ورودی ساختمان

وجود پادری در جلوی درب ورودی منزل یک امر ضروری است زیرا هنگامی که از بیرون وارد منزل می شویم، کف کفشمان منبع آلودگی و میکروب است، وجود پادری در جلوی درب مانع رسیدن آلودگی به داخل خانه می شود.

2- حمام و دستشویی

دلیل استفاده از پادری در حمام و دستشویی به این علت است که از ورود رطوبت به قسمت های خشک خانه جلوگیری شود. در این قسمت ها معمولا از دو عدد پادری استفاده می شود؛ یک پادری داخل سرویس ها و دیگری در قسمت بیرونی سرویس. جنس پادری داخلی معمولا از پلاستیک است زیرا این جنس در مقابل آب و رطوبت مقاوم است و پادری بیرونی باید از جنسی باشد که قدرت جذب آب بالایی داشته باشد زیرا باید رطوبت پاها را بگیرد و هم چنین موجب سر خوردن روی سطح نشود.

3- آشپزخانه

آشپزخانه قلب یک خانه است، همانطور که این مکان باید فرش مخصوص آشپزخانه داشته باشد باید پادریی نیز برای آن تهیه کرد تا مانع ورود چربی ها به داخل خانه شود. جنس آن باید محکم و سفت باشد زیرا پادری آشپزخانه را در فواصل کوتاه مرتب باید بشوییم، تا از آلودگی ها و باکتری ها پاک شود.

4- اتاق خواب

اگر اتاق خواب شما به تراس راه دارد، برای جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار به داخل خانه می توانید از پادری استفاده کنید. هم چنین می توانید پایین تخت خواب خود از پادری استفاده کنید تا در فصل زمستان از گرمای آن لذت ببرید.

- انتخاب رنگ پادری: 

برای انتخاب رنگ پادری بهتر است که از رنگ هایی استفاده کنید که چرک تاب باشد و آلودگی و کثیفی را کمتر نشان دهد پس در نتیجه رنگ های تیره مناسب ترین گزینه می باشد.

- اندازه پادری:

بهتر است اندازه پادری متناسب با فضای خانه باشد نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک.

- جنس پادری:

جنس پادری ها بسیار متنوع هستند. به طور مثال جنس پادری که برای سرویس های بهداشتی انتخاب می کنید بایداز نوعی باشد که روی سرامیک یا سنگ لیز نخورد، پرز ندهد و هم چنین در برابر شویندها مقاوم باشد، لاتکس بهترین جنس برای  این نوع پادری می باشد یا جنس پادریی که در پایین تخت خواب قرار می گیرد باید به نوعی نرم و لطیف باشد. برخی از پادری ها در بافت خود از مواد شیمیایی استفاده می کنند که بوی نامطلوبی دارند و باعث ایجاد حساسیت می شوند، اگر افرادی در خانواده دارید که نسبت به این مواد آلرژی دارند، بهتر است که از خرید آن صرفه نظر کنید البته امروزه بیشتر شرکت ها اقدام به تولید پادری هایی می کنند که از جنس آکریلیک هستند و ضد حساسیت به شمار می روند. نکته دیگری که باید در انتخاب پادری به آن توجه کنید ثبات رنگ و شکل آن است، باید برای انتخاب پادری جنسی را انتخاب کنید که زود تغییر رنگ ندهد.

- شستشوی پادری

پادری های سرویس بهداشتی و حمام باید به طور منظم شسته شود زیرا به علت وجود رطوبت، بستر مناسبی برای رشد و نمو باکتری و قارچ می باشد. اگر لکه ای روی پادری به جای مانده است ابتدا باید لکه را برطرف کنید و سپس آن را بشویید. برای شستن پادری بهتر است از پورد رختشویی استفاده کنید، بدین صورت که ابتدا روی آن آب ولرم یا گرم بریزید و بعد با برس قالشویی نرم آن را بشویید و سپس آن را آبکشی نمایید. از شستن پشت پادری غافل نشوید. این مراحل را تا دو بار تکرار کنید. اجازه دهید که پادری در جلوی نور آفتاب کاملا خشک شود و بعد آن را پهن کنید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی مدرن فرش با ارائه مناسبترین و با کفیت ترین پادری ها با قیمتی مناسب در خدمت شما خریداران محترم می باشد. با کلیک بر روی این صفحه می توانید محصولات پادری را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

کد امنیتی