چگونه لنگه فرش خود را پیدا کنیم؟

چگونه لنگه فرش خود را پیدا کنیم؟

تصور کنید فرش خود را خریداری کرده اید و بعد از یک مدتی می خواهید جفت آن را بخرید ولی نمی دانید از کجا آن را تهیه کنید ما در این مقاله راه های پیدا کردن جفت فرش را برایتان توضیح می دهیم

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

تماس با نمایندگی

تماس با کارخانه مورد نظر و خرید مستقیم ازکارخانه

جستجو در نمایشگاه های دائمی فرش

جستجو کردن نام فرش و تعداد شانه و تراکم

جستجو از طریق عکس درگوگل

جستجو کردن نقشه فرش بوسیله گوگل

جستجو در اینستاگرام

سفارشی زدن فرش

تماس با نمایندگی

ابتدایی ترین کار تماس با نمایندگی فروش برند مورد نظر است. شما با نمایندگی تماس می گیرید و با دادن مشخصات فرش خود آن را تهیه می کنید. به عنوان مثال با نمایندگی مدرن فرش در تهران تماس می گیرید و با دادن مشخصات فرش خود (فرش 1000 شانه ارتین متالیک) فرش خود را خریداری می کنید.

تماس با نمایندگی

تماس با کارخانه مورد نظر و خرید مستقیم از کارخانه

ممکن است بعد از تماس با نمایندگی متوجه شوید که فرش مورد نظرشما را ندارند ناامید نشوید بلافاصله با کارخانه تماس بگیرید و با دادن مشخصات فرش خود آن را خریداری کنید.شما می توانید با مراجعه به مقاله خرید مستقیم فرش از کارخانه ازمزایای آن اطلاع پیدا کنید.

تماس با کارخانه

جستجو در نمایشگاه های دائمی فرش

اکثر کارخانه های فرش در نمایشگاه های دائمی و بین الملللی فرش غرفه دارند شما می توانید با مراجعه به این نمایشگاه ها جفت فرش خود را پیدا کنید. 

جستجو کردن نام فرش و تعداد شانه و تراکم

با جستجو کردن نام، تعداد شانه و تراکم فرش در اینترنت می توانید فرش خود را پیدا کنیدبه عنوان مثال: فرش ارتین متالیک 1000 شانه با تراکم 3000

جستجو از طریق عکس در گوگل

یک عکس از فرشی که لنگه آن را می خواهید بخرید درقسمت گوگل ایمیج بارگذاری کنید و مطمعننا فرش خود را پیدا خواهید کرد.

جستجو از طریق گوگل

جستجو کردن نقشه فرش بوسیله گوگل

اگر با نقشه و طرح های فرش آشنایی دارید می توانید آن را در گوگل جستجو کنید و آن را پیدا کنید. به طور مثال نقشه  فرش شما افشان است با سرچ کلمه افشان فرش خود را پیدا کنید.

جستجو در اینستاگرام

می توانید با جستجو در پیج های کارخانجات فرش، طرح خود را پیدا کنید.

جستجو در اینستاگرام

سفارشی زدن فرش

اگر پس از انجام دادن مراحل بالا همچنان فرش خود را پیدا نکردید می توانید با کارخانه فرش تماس بگیرید، طرح فرش را برایشان ارسال کنید و با دادن هزینه بیشتر فرش را سفارشی برایتان ببافند.

نکته:

کارخانه های فرش بنابر برنامه ریزی که دارند طرح های فرش را در طی یک زمانبندی تولید می کنند و بعد از طی کردن آن زمانبندی تولید فرش متوقف می شود با توجه به این نکته بهتر است هر چه سریعتر اقدام به خرید جفت فرش خود بکنید.

ممکن است اسم طرح فرشی که از کارخانه خریداری کرده اید به طورمثال ارتین باشد ولی مشابه همان فرش در یک کارخانه دیگر اسم دیگری داشته باشد بنابراین درهنگام جستجو به این نکته توجه بیشتری کنید.

 

 

نظرات کاربران

کد امنیتی