آیا در فروش اینترنتی فرش پس گرفته میشود ؟

آیا در فروش اینترنتی فرش پس گرفته می شود؟

بازگشت کالا در فروش اینترنتی فرش

انواع فرش در کاشان بافته می شود و انواع فرش کاشان به دو نوع دستباف و ماشینی بافته می شود که انواع فرش ماشینی به دو صورت سنتی و اینترنتی فروخته می شود. فروش اینترنتی فرش یکسری تفاوت ها با فروش سنتی دارد که در اینجا به آن اشاره می شود. شعار کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود، در بسیاری از جاها در قبال بسیاری از کالاها گفته می شود، همین عامل باعث میشود که افراد و خریداران، فکر می کنند اگر فرش خریداری شده شان طبق آنچه ذکر شده، و یا روی برچسب فرش خورده شده نباشد، دستشان جایی بند نیست و کسی نیست به دادشان برسد. شما فکر می کنید، این طرز فکر صحیح است؟ یا ناشی از عدم آگاهی و اطلاعات می باشد.

در مورد فروش اینترنتی فرش چه می دانید؟

در مورد فروش اینترنتی فرش نیز این مطلب صدق می کند. اگر فرش خود را از طریق فروش اینترنتی فرش، تهیه کرده باشیم نیز، هیچ راهی نیست که بتوان کالا یا فرش خود را پیگیری کرد؟ فروش اینترنتی فرش، شیوه ای از فروش است که، قوانین خاص خودش را دارد. فروشنده ای که به فروش اینترنتی فرش اقدام می کند باید از یکسری فیلتر ها عبور کند. به گزارش تابناک، باید به نقطه ای برسیم که کمتر و کمتر، این شعار کالای فروخته شده، پس گرفته نمی شود را بشنویم و بهتر است که شرکت ها به فکر بهبود کیفیت فرش های خود باشند و فرش را جز کالاهای مرجوعی قرار دهند و از فرش های تولید شده ی خودشان حمایت کنند و به گونه ای در بازار رقابتی شان، به دنبال جذب مشتری باشند.

در فروش اینترنتی فرش، با گزینه ی امکان مرجوعی کالا وجود دارد به عنوان گزینه های ارائه ی خدمات به مشتری بیشتر برمی خوریم و علاوه بر این در فروش اینترنتی فرش شما با پیشنهادات بسیاری بر می خورید که باعث جذب مشتری می شود. طرح های شگفت انگیز و تخفیفی، از جمله شرایط ویژه ی دیگر فروش اینترنتی فرش می باشد.

برای تعویض فرش خود چه کنیم؟

اگر جایی از مغازه یا فروشگاهی فرش ناسالم یا بی کیفیت خریدیم چه کار کنیم؟ اگر فروشنده فرش را در صورت مناسب نبودن پس نگرفت، شما می توانید شکایت خود را به صورت تلفنی یا حضوری به مراجع ذی صلاح اطلاع دهید که یکی از این مراجع، سازمان صنعت معدن و تجارت است. شما می توانید شکایت خود را به صورت کتبی یا حضوری اعلام کنید. حتما باید مدارکی برای ارائه به این سازمان داشته باشید و ادعای خود را با مدرک و مستندات ارائه دهید. یکی دیگر از ساده ترین راه هایی که میتوان از طریق آن اقدام کرد شماره گیری سامانه 124 می باشد. همچنین از طریق اینترنت می توانید با تارنمای این سامانه ارتباط برقرار نمایید www.124.ir آدرس این مرکز می باشد. اگر فرش تان به گونه ای باشد که از طریق جنس بد به کار رفته در آن شما دچار بیماری یا آسیب شوید مطابق ماده ی 18 قانون حمایت از مصرف کننده می توانید از فروشنده ی فرش خود شکایت کنید و او وظیفه دارد که خسارت وارد بر شما را جبران کرده و معادل چهار برابر خسارت را به شما پرداخت نماید.

برای بررسی فروشگاه اینترنتی چه کنیم؟

در صورت جذب شدن تان به یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش فرش، شما باید قبل از هر گونه اقدام، به بررسی اعتبار فروشگاه و اینماد آن بپردازید. برای آشنایی با اینماد به مطالعه ی این مقاله: اینماد نشان امنیت اینترنتی بپردازید. در صورتی که فروشنده ای بخواهد از طریق درگاه اینترنتی به فروش اینترنتی فرش بپردازد، باید از طریق اداره بازرگانی و صنعت معدن و تجارت، صاحب نشان اینماد گردد و در این صورت است که شما می توانید به او اعتماد کنید و به صورت اینترنتی به خرید فرش خود بپردازید و اگر فرشی مطابق میلتان نبود و مطابق آنچه در ویژگی و مشخصات و شرایط فروش شان ذکر شده بود، نبود می توانید به این اداره مراجعه کرده و شکایت تان را ابلاغ کنید. پس همانطور که مستحضر هستید، اگر چه هنوز هم عده ی بسیار ی از تولیدکنندگان و فروشندگان هستند که از زیر بار قبول جنس بی کیفیت شان شانه خالی می کنند اما در صورت نداشتن یک سری ویژگی های کیفی می توانید طبق قانون جنس تان را پس داده و مبلغ تان را پس بگیرید و یا آن را با یک جنس با کیفیت تعویض کنید. پس نیجه گیری می کنیم که هم بر فروشندگان حضوری و بر فروش اینترنتی فرش نظارت وجود دارد.

اینترنتی خرید کنیم یا به صورت حضوری اقدام کنیم؟

این بستگی به شما دارد که ترجیح می دهید، از فروشگاه های بیشتر دیدن کنید و فرش خود را خریداری کنید یا اینکه دوست دارید حضوری فرش خود را لمس کنید و آن را خریداری نمایید؟ از طریق فروش اینترنتی فرش ماشینی فروشندگان تمام فرش های خود را در ویترین سایت شان به نمایش می گذارند و شما می توانید به طور همزمان به تمام اجناس این فروشگاه و تولید کننده دسترسی داشته باشید و تمام اجناس را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید مطمئن جنس مورد پسندتان نمایید. اما این در صورتی است که شما یکسری موارد را نیز در مورد فضای اینترنت و امنیت سایت ها بدانید و مواظب کلاه برداران اینترنتی باشید. که میتوانید در مقاله زیر بخوانید: آیا خرید از اینترنت امن است؟

 

نظرات کاربران

کد امنیتی