خرید فرش کاشان به قیمت کارخانه

 خرید فرش کاشان به قیمت کارخانه 

فرش کاشان از جمله سوغات زیبای کاشان است .این سوغات گرانبها که طرفداران زیادی را از سراسر جهان به سمت کاشان جذب میکند .فرش کاشان از جهت کیفیت ودوامی که دارد در زمره معروف ترین کالاهای جهان است. این افتخار بزرگ که نصیب شهر کاشان (شهر فرش )شده است به دلیل زحمت  ومشقت زیادی است که مردمان این سرزمین تحمل کرده اند. زمانی که پای درد ودل بافندگان قالی مینشینید متوجه میشوید که شغلشان را در کنار مشقت های زیاد عاشقانه دوست دارند. دنیایشان پر است از نخ های رنگی که در کنار هم بافته میشود وتبدیل به یک فرش اعلاء میشود.فرش کاشان نماد فرهنگ وهنر ایرانی است. این فرهنگ را عزیز بشماریم ودر حفظ ونگهداری ان تلاش کنیم. در ادامه مقاله به مباحث خرید فرش کاشان وهمچنین خرید به قیمت کارخانه میپردازیم.

 

خرید فرش کاشان

خانواده های ایرانی برای خرید فرش اهمیت زیادی قائل هستند. به همین دلیل برای خرید فرش زمان بیشتری میگذارند تا خرید سایر وسیله های خانه. خرید فرش مقوله ای است که نباید ان را دست کم گرفت.  زیرا سلامتی افراد خانواده در گرو خرید فرش است. دلیل اینکه بر روی سلامت خانواده موثر است این است که  برخی از الیاف مورد استفاده در فرش حساسیت زا هستند. برخی از فرشها نیز خاک وگردو غبار موجود در هوا را جذب میکنند و در هنگام حرکت بر روی این فرشها از بین فرش خارج میشوند ودوباره وارد هوا میشوند. همین موارد سبب میشود که به مرور زمان نارحتی های تنفسی برای اشخاص ایجاد شود. بنابراین همیشه در هنگام خرید فرش به این نکته دقت کافی داشته باشید که کیفیت حرف اول را در خرید میزند .اما خب اگر کیفیت را در کنار  قیمت میخواهید بهترین گزینه پیشنهادی برای شما خرید فرش کاشان به قیمت کارخانه است. چون شما لایق بهترین ها هستید.

برای اگاهی بیشتر در مبحث خرید فرش کاشان به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید.

 

خریدفرش کاشان  به قیمت کارخانه

ملاک های مختلفی برای خرید فرش وجود دارد که اولویت بندی انها کاملا سلیقه ای است. کسانی که علاقه به خرید فرش دارند وفرش کاشان را خریداری میکنند زمانی که از انها سوال میکنید که فرش کاشان را به چه دلیل برای خانه انتخاب کردید؟پاسخ میدهند که فرشی مخواستیم که با کیفیت وماندگار باشد. از طرفی با توانایی مالی ما نیز همخوانی داشته باشد. بله کاملا درست متوجه شده اید شما میتوانید فرش کاشان را با قیمت ارزان خرید کنید. حتما میپرسید چگونه؟ کاملا آسان است. شما برای خرید فرش چندین راه دارید یکی از راه هایی که شما برای خرید فرش  دارید این است که خرید مستقیم فرش از کارخانه انجام دهید. شما میتوانید خریدی انجام دهید که مزایای زیادی دارد به صورت کاملا مختصر به این مزایا اشاره میکنیم.

-تنوع محصولات درکارخانه بالاتر است.

-چون دلال وجود ندارد  فروشنده فرش را به قیمت کارخانه با شما حساب میکند.

-خریدتان کاملا تضمینی است. ضمانت اصالت کالا دارد.(فرشهای تقلبی چند سالی است وارد بازار شده است که افراد را به دلیل قیمت پایین گول میزند.) یکی از راههای تخشیص اصالت کالا یااصل بودن کالا این است  که به دنبال برگه برچسبی در پشت فرش باشید. چون این برگه برچسبی شامل  نام کارخانه ،ویژگی های فرش (شانه وتراکم وجنس الیاف وادرس کارخانه و...است. مثلا در پشت فرش ماشینی 1200شانه نوشته شده فرش ماشینی 1200شانه طرح افشان شاه عباسی تولید شده درکارخانه مدرن فرش  همراه با لوگوی کارخانه مشاهده خواهید کرد. )

-ضمانت قیمت که وجود دارد.

-یکی از مهمترین ویژگی هایی که کمتر کارخانه ای برای شما فراهم میکند این است که شرکت مدرن فرش گارنتی تضمینی 5ساله برای شما قرار داده است. این  گارانتی ،سند کیفیت و اصالت است .

-تا هفت روز زمان دارید تا خریدتان را تعویض کنید.

در پایان دوستان گرامی که زمان گذاشتید واین مقاله را مطالعه فرمودید با نظرات موثر خود مار را یاری کنید .

نظرات کاربران

کد امنیتی