خرید اینترنتی فرش از کارخانه

خرید اینترنتی فرش از کارخانه

همه افراد امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را ندارند و برای خرید فرش ماشینی خود مستاصل هستند. چند بار تصمیم گرفته اید برای خرید فرش ماشینی اقدام کنید اما به دلیل نداشتن فرصت، مشغله های زیاد و سردرگمی در انتخاب فروشگاه مناسب، آن را به تعویق انداخته اید؟ آیا تا به حال به خرید اینترنتی فرش از کارخانه فکر کرده اید؟

امروزه به دلیل زیاد شدن تولیدکنندگان فرش ماشینی و بالا رفتن تعداد کسب و کارهای وابسته به تولید فرش ماشینی در سراسر کشور، خرید فرش ماشینی مطمئن کمی دشوار شده است. اگر شما به موضوع خرید اینترنتی فرش فکر می کنید، تولید کنندگان این حوزه بر ایجاد امکان خرید اینترنتی فرش از کارخانه برای فروش بیشتر از طریق اینترنت، عزم جدی کرده اند.

از آن جایی که سلایق و تنوع طلبی افراد به دلیل پیشرفت تکنولوژی، تولید متنوع و روزافزون فرش ماشینی و اجناس بالا رفته است، تا خریداران تمام اجناس موجود در بازار را زیر و رو نکرده و از انواع اقلام موجود در بازار مطلع نگردند راضی به خرید نمی شوند و این خود مستلزم گذاشتن وقت بسیار و همچنین صرف انرژی بسیاری است که خرید اینترنتی فرش از کارخانه، زیر و رو کردن اجناس موجود در بازار را در یک زمان کوتاه تر برای همه و خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب تر را، محیا کرده است.

عوامل استقبال از خرید اینترنتی فرش از کارخانه

زمان کم، ترافیک بالای جاده ها، قیمت های متنوع و فروشگاه های معتبر و غیر معتبر که باعث می شود افراد با وسواس، ترس بیشتر و اعتماد کمتر، اقدام به خرید فرش ماشینی خود کنند. مسافت های طولانی برای دسترسی به کارخانجات معتبر فرش ماشینی برای خرید مستقیم فرش از کارخانه، عدم آگاهی از فرش ماشینی باکیفیت و سردرگمی در انتخاب فرش ماشینی مناسب، تمام این موارد دست به دست می دهند تا هر روزه افراد خرید فرش خود را به تعویق انداخته و در نهایت ممکن است که با عجله و به اجبار به جایی مراجعه کرده و به دلیل خستگی از تنوع بالای محصولات، سرانجام یک محصول انتخاب کرده و ممکن است که از خرید خودشان ناراضی بوده و علی رغم هزینه کردن برای جنس خود، آن را دوست نداشته باشند و یا از طرح و رنگ و عدم تناسب آن با منزل و وسایلشان گله مند بوده و مهم تر از همه جنس فرش در مقابل هزینه ای که کرده اند کارایی زیادی برایشان نداشته باشد.

خرید اینترنتی فرش از کارخانه و علل راه اندازی این امکان

برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان و سهولت خرید، کارخانجات فرش ماشینی اقدام به ایجاد فروشگاه های اینترنتی کرده اند تا خریداران بتواند با یک کلیک از جدیدترین تولیدات آن ها آگاه شده و اقدام به خرید اینترنتی فرش از  طریق کارخانه نمایند. در مقاله مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه در مورد این موضوع صحبت شد که مشتریان شهرستان کاشان و حومه می توانند با مراجعه به شهرک سلیمان صباحی که حدود 80 درصد تولید کنندگان فرش ماشینی کشور در آنجا مشغول اند، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند اما کسانی که مسافتشان از کاشان زیاد است و نمی توانند برای خرید فرش خود حضوری به کارخانه بروند می توانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

مزایای خرید از کارخانه به صورت اینترنتی

1- فروشنده برای جلب رضایت مشتری محصولات خود را با قیمت واقعی، بدون احتساب پول مالیات و ارزش افزوده، قبوض، اجاره مکان و غیره می فروشد و این به نفع مشتری است.

2- فروشنده برای رقابت با سایر فروشندگان با ارائه فرش هایی با طرح های خاص و منحصر به فرد و با قیمتی مناسب محصولات خود را به فروش می رسانند.

3- در خرید اینترنتی فرش از کارخانه، تمام محصولات تولیدی کارخانه را به صورت یکجا می توان مشاهده کرد.

4- در جریان خرید اینترنتی فرش از کارخانه، شما با پرداخت بیعانه، فرش ماشینی خود را درب منزل تحویل گرفته و مابقی مبلغ را درب منزل پرداخت می کنید.

5- تمام رنگ های محصول را می توانید هر چند بار که خواستید مشاهده کنید و اگر شما جز افراد مشکل پسند بوده باشید می توانید با خیال راحت مدت ها روی نظر خود فکر کنید، آن ها را با هم مقایسه کنید و با اطمینان خاطر خرید کنید.

6- در جریان خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما می توانید با ثبت شماره تماس خود در سایت مربوطه، از کاهش قیمت ها و جشنواره ها مطلع شوید.

7- تمام فرش های موجود در سایت باید دارای شناسنامه باشند. شما می توانید با مطالعه ویژگی های فرش مورد نظر خود و مقایسه آن ها با دیگر فرش ها، میتوان با خاطری آسوده خرید را انجام داد.

8- خرید اینترنتی فرش از کارخانه باعث می شود بدون رفت و آمد زیاد، در وقت خود بسیار صرفه جویی کنید.

9- خرید اینترنتی فرش از کارخانه باعث میشود، در انرژی تان بسیار صرفه جویی میشود.

10- در خرید اینترنتی و خرید اینترنتی فرش از کارخانه، تحویل درب منزل و به صورت رایگان صورت می گیرد.

11- خرید اینترنتی فرش از کارخانه باعث می شود، در انرژی تان بسیار صرفه جویی میشود.

12- در خرید اینترنتی و خرید اینترنتی فرش از کارخانه، تحویل درب منزل و به صورت رایگان صورت می گیرد.

13- با وجود ویروس کرونا و بیرون نیامدن از خانه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنیم و با خرید به صورت اینترنتی از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

تمام محصولات مدرن فرش دارای 5 سال گارانتی پس از فروش می باشد هم چنین شما می توانید با کلیک در اینجا توضیحات بیشتری در مورد ضمانت پس از فروش محصولات مدرن فرش را مطالعه کنید.

صادرات فرش از طریق خرید اینترنتی

"حمایت از تولیدکننده داخلی و ساماندهی واردات و صادرات فرش و دیگر کالاها از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال 1392، ابلاغ شد. به گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران، مجموع صادرات و واردات ایران در چهارماهه نخست امسال به 29 میلیارد و 272 میلیون دلار رسید که 6 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 1395 است."

به نقل از شاتا نیوز " در سال 1394 وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت، از ایجاد سایت تخصصی جهانی فرش به منظور معرفی و عرضه تجارت الکترونیکی خبر داد. به گفته نعمت زاده؛ افزایش مشوق‌های صادراتی، برند سازی، انجام تبلیغات گسترده و تشکیل کارگروه‌های تخصصی می‌تواند علاوه بر بازار 80 میلیونی داخلی کشور، باعث افزایش سهم صادراتی فرش کشور نیز باشند. وی همچنین بر ایجاد سایت تخصصی جهانی فرش به منظور معرفی و عرضه تجارت الکترونیکی فرش تاکید کرد. نعمت زاده افزود باید به دنبال رضایت مشتری باشیم که اگر فرش ما خوب به فروش برسد و بازار پیدا کند، همه ارکان تولید و تجارت فرش از بافنده تا تاجر سود خواهند برد".

اگر بخواهیم دو سایت معتبری که در زمینه خرید و فروش اینترنتی فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم می توان به سایت های آمازون و علی بابا اشاره کرد که این دو سایت به شما در زمینه صادرات فرش از طریق اینترنت کمک شایانی می کنند.

سایت آمازون

مطالعات و بررسی های آماری انجام شده نشان از این است که وب سایت آمازون در مرکز توجه خریداران و فروشنگان قرار دارد. یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات آنلاین فرش، دستیابی به حداکثر پتانسیل فروش و در نهایت در آمد حداکثری شما، وب سایت آمازون می باشد. یکی از وِیژگی های شرکت آمازون، محدود کردن فروشندگان است، هدف از این کار بالابردن کیفیت محصولات به بالاترین حد ممکن است. شما اگر محصول خود را از طریق آمازون به فروش رساندید، می توانید محصول را، خود برای مشتری ارسال کنید اما اگر می خواهید از سرویس ارسال آمازون استفاده کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول خود را به یکی از مراکز ارسال آمازون بفرستید و بقیه مراحل مانند بسته بندی و ارسال به مشتری را خود آمازون به عهده می گیرد.

سایت علی بابا

وب سایت علی بابا یک بازار تجارت آنلاین با 50 میلیون کاربر در 240 کشور جهان است. این سایت به وارد کنندگان و صادرکنندگان از سراسر جهان اجازه میدهد تا محصولات خود را بفروشند یا مبادله کنند. هم چنین این سایت می تواند یک کانال قدرتمند برای حضور صادرکنندگان فرش ایرانی در بازارهای بین المللی باشد. برای شروع این کار ابتدا باید وارد وب سایت علی بابا شوید و با ساخت یک اکانت، از فروش محصولات خود لذت ببرید. 

از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

چون شما می خواهید از طریق خرید اینترنتی فرش از کارخانه، خرید محصول خود را انجام دهید  باید با چند نکته توجه داشته باشید:

1- سایت حتما باید دارای نشان اعتماد الکترونیکی یا اینماد باشد. این نماد نشان دهنده اعتبار سایت میباشد و از طرف وزارت صنعت و بازرگانی به سایت داده شده است. 

2- استفاده ایمن از کارت اعتباری.
شما می توانید با مطالعه مقاله آیا خرید از اینترنت امن است؟ به تله کالاهبردارن اینترنتی نیفتید.

 

 

نظرات کاربران

کد امنیتی

  • مطلب خیلی مفیدی بود... خیلی استفاده کردم و برام مفید بود

  • عالی بود این مطلبتون... به کلی از سوالات ذهنیم پاسخ داد

  • متن اموزنده و جالبی بود .یه مطلب جدید یاد گرفتم .خسته نباشید واقعا.....ممنون

  • سلام ممنون بابت این مقاله ارزشمندتون