فروش اینترنتی فرش ماشینی

چند دقیقه مطالعه در مورد فروش اینترنتی فرش 

یکی از خدماتی که کارخانه های تولیدکننده فرش ماشینی در کاشان برای مشتریان خود ارائه میدهند خرید و فروش فرش ماشینی است. دو نوع خرید و فروش وجود دارد. خرید مستقیم فرش و خرید و فروشی که تحت وب صورت میگیرد.  گسترش فضای مجازی فروش اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرد. امنیت در خرید اینترنتی یک مسئله مهم به شمار میرود. بنابراین سعی صاحبان مشاغل بر این است که خرید اینترنتی امنی برای مشتریان خود فراهم کنند. مقاله ای که بهتر میتواند در زمینه خرید اینترنتی امن شما را کمک کند اینماد نشان امنیت اینترنتی است.

چرا فروش اینترنتی فرش ماشینی؟

فروش فرش ماشینی امروزه روشی غیر از روش حضوری می طلبد. اگر تا چند دهه گذشته برای فروش بیشتر، به یک فروشگاه با دکوراسیون زیبا نیاز بود، امروزه این امر اصلا به تنهایی نمی تواند پاسخگوی فروش باشد. به طور مثال، در امر فروش فرش ماشینی با داشتن یک فروشگاه زیبا شما تنها به یک بازار محلی دسترسی دارید و نمی توانید از پتانسیل موجود در کل کشور و نیاز دیگر افراد بهره ببرید. از این رو تمامی کسب و کارها، علی الخصوص تولیدکنندگان فرش ماشینی برای گذر از این رقابت پایاپای و پیچیده علاوه بر داشتن نمایشگاه های در سطح شهر، مجهز به فروشگاه اینترنتی نیز شده اند. که اگر چنین نباشد و تولید کننده ای به فکر فروش اینترنتی فرش ماشینی تولیدی خود نباشد، رقبا به راحتی از او پیشی گرفته و او عملا با مشکلات عدیده مربوط به فروش محصول روبرو می شود. موضوع تنها تولید کنندگان نیستند. خریداران نیز امروزه فروشگاه های اینترنتی را رصد می کنند و به واسطه ی خدماتی که توسط این فروشگاه ها ارائه می گردد، در مورد برند، تولیدکننده و محصولات آنها قضاوت می کنند و به آنها رتبه و اعتبار میدهند. قطعا آن برند و تولیدکننده ای در این آزمایش برنده می شود که بتواند نیاز مشتری را از طریق خرید و فروش اینترنتی پاسخگو باشد.

فروش اینترنتی فرش

همانطور که همه اطلاع داریم با فروش اینترنتی فرش ماشینی دوفاکتور مرز و زمان، معنی واقعی خود را از دست داده اند چرا که فروش اینترنتی فرش، امکان خرید بهترین فرش ها از برترین برند ها را در اختیار تمامی افراد، در اقصی نقاط دنیا می گذارد. دیگر نیاز نیست، شما برای ارائه خدمت فروش به مشتریان خود، در شهری غیر از شهر خودتان هزینه برپا کردن نمایشگاه را متحمل شوید. تنها با معرفی سایت فروشگاهی خود به خریداران، آنها به راحتی میتوانند به تمامی محصولات دسترسی داشته و هر کدام از محصولات که مورد پسندشان بود، خریداری کنند. و در نقطه مقابل مردم نیز برای خرید فرش ماشینی به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. 

مزیت های فروش اینترنتی فرش ماشینی

مزیت های فروش اینترنتی فرش ماشینی

1- بدون محدودیت زمانی و مکانی این امکان برای تولید کننده و خریدار وجود دارد که از طریق اینترنت به خرید و فروش اینترنتی فرش بپردازند.
2- هر چقدر شما بزرگترین فضای فروشگاهی را داشته باشید، باز هم تعداد محدودی از مشتریان را می توانید پوشش دهید در صورتی که با داشتن امکان فروش اینترنتی فرش ماشینی، میتوانید این تعداد بازدید کننده را افزایش دهید.
3- هر چقدر شما در کسب و کارتان جدی باشید، نمی توانید شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل به ارائه خدمات خود به مشتری بپردازید، ولی با استفاده از اینترنت این محدودیت شما به صفر می رسد. و هر کس در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته که فرصت داشت، میتواند از طریق اینترنت به انتخاب و بررسی فرش های ماشینی موجود در سایت بپردازد.
4- خریداران بیشتر دوست دارند که هنگام خرید محصولات آن ها را با هم مقایسه کرده تا بتوانند بهترین خرید و انتخاب خود را انجام دهند. در فروش اینترنتی فرش ماشینی تولید کنندگان به راحتی این امکان را برای خریدار فراهم کرده اند. خریدار میتواند با دیدن محصولات قدیم و جدید، اطلاع از کیفیت و مشخصات آن و آگاهی از جدیدترین محصولات، در صورت نیاز  اقدام به خرید نمایند.
5- در فروش اینترنتی فرش ماشینی مرز محو می شود و میتوان روی فروش جهانی حساب کرد.
6- برای راه اندازی یک فروشگاه و اقدام به فروش محصولات خود از طریق اینترنت، هزینه شما نسبت به فروش حضوری بسیار کاهش می یابد.

استقبال از فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان 

آوازه فرش ماشینی کاشان بر همگان آشکار است و کسی نیست که ارزش، اعتبار و کیفیت فرش ماشینی کاشان را نداند. اما خرید فرش ماشینی از کاشان برای خیلی از افراد مقدور نیست. در صورتی که اگر فروش و ارائه محصول از طریق اینترنت امکان پذیر نبود، تولیدکنندگان برای عرضه محصولات به واسطه هایی احتیاج داشتند که بنا به درخواست مشتریان، فرش ماشینی کاشان را به اقصی نقاط کشور بفرستند، که همین عامل باعث ایجاد فاصله بین تولید کننده و مشتری، هم چنین به بالا رفتن قیمت فرش ماشینی دامن زده و سبب میشد که هر دلال به واسطه میزان سودی که می خواهد در این بین کسب کند، اقدام به قیمت گذاری کرده و فرش ماشینی را با قیمتی که خود مناسب میداند عرضه کند. مشکل دیگری که وجود داشت به دلیل عدم ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده فرش ماشینی، شناخت از فرش و کسب آگاهی از مشکلات موجود در این بین کاهش یافته و باعث میشد، عده ای سودجو با استفاده از نام و برند یک تولید کننده معتبر ادعای عرضه ی فرش های بی کیفیت با نام و برندی معتبر را داشته باشند. و به دلیل عدم ارتباط مستقیم خریدار و تولید کننده رضایت مشتری از خرید کاهش یابد. با ظهور این سطح از تکنولوژی و خرید مستقیم فرش از کارخانه، از طریق اینترنت، باعث شد رضایت مشتری افزایش یافته و تخطی در امر فروش فرش ماشینی کاهش یابد و هم چنین فروش اینترنتی فرش ماشینی، دست دلالان و واسطه ها  از چرخه عرضه تا خرید فرش ماشینی  کوتاه و حذف کرد. مشتریان نیز ترجیح میدهند، هنگام خرید هر محصول ابتدا به مقایسه قیمت های موجود در بازار پرداخته و تحقیقات خود را انجام داده و سپس به خرید محصول خوداقدام نمایند. با حذف واسطه ها قیمت ها ثبات بیشتری می گیرد و به جای اینکه خریداران، فرش ماشینی را با پرداخت هزینه اضافی از دلالان خریداری نمایند، آن را مستقیما به قیمت درب کارخانه، از سایت مربوطه تهیه می کنند. همانگونه که مشاهده، فروش اینترنتی فرش ماشینی رضایت مشتری و سود بیشتر تولید کننده را تامین می کند.

فرش ماشینی کاشان

پیش نیاز های لازم برای خرید و فروش اینترنتی فرش ماشینی

1- برای اینکه امکان خرید از اینترنت برای کاربر فراهم شود قبل از هر چیز اطمینان به فروشگاه اینترنتی لازم است. پس اولین پیش نیاز فروش اینترنتی فرش ماشینی جلب رضایت مشتری است. این اعتبار از طریق حمایت سازمان صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی از برند موجود امکان پذیر است. به گونه ای که در صورت تایید کسب و کار از طرف این سازمان و دریافت مدراک لازم از تولیدکننده برای اعطای مجوز کسب و کار اینترنتی، نشانی الکترونیکی به این سایت اعطا می شود که شما با مشاهده این نشان میتوانید به آن سایت اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهید.
2- برای این که بتوانید بهای کالایی را به‌‌صورت اینترنتی و توسط درگاه های بانکی پرداخت کنید می‌بایست ابتدا یک حساب در بانک مورد نظر افتتاح کنید و کارت بانکی (Credit Card) یا کارت عابر بانک آن حساب را نیز در خواست نمایید. بعد از دریافت کارت حساب می‌بایست به یکی از دستگاه‌های عابر بانک (ATM) مراجعه کنید و بعد از وارد کردن کارت و رمز عبور به قسمت تغییر رمز بروید، در این صفحه می‌بایست دکمه اختصاص رمز دوم پویا را فشار دهید. حال کلمه عبور مورد نظر خود را وارد کنید و سپس برای تایید آن مجددا آن را وارد نمایید. اکنون حساب شما آماده استفاده در خرید‌های اینترنتی است (این مراحل ممکن است در هر بانکی متفاوت از بانک دیگر باشد اما در کل این فرآیند در اغلب بانک‌ها این چنینی است). گزینه پرداخت و درگاه بانک مورد نظر را انتخاب کنید (اگر درگاه بانک مورد نظر شما در لیست سایت وجود نداشت نگران نباشید، ‌زیرا که اگر کارت عابر بانک شما عضو شبکه شتاب باشد از همه درگاه‌های بانکی می‌توان از آن استفاده کرد). حال به صفحه اختصاصی بانک منتقل خواهید شد.

 

نظرات کاربران

کد امنیتی